header2

بسم رب الشهداء والصدیقین
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» (سوره مبارکه محمد آیه ۷)

«شجره تنومند و طوبای انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی‌ها، دلاوری‌ها و خون‌های مطهری است که سربازانش نثار پرچم اسلام و قرآن کرده‌اند تا این عَلم را امروز ایستاده‌تر از همیشه برافراشته نگهدارند. بی‌شک هفته دفاع مقدس یادآور جاودانه‌ترین برهه از تاریخ ایران اسلامی است که رزمندگانش با تأسی از خداوند متعال و توسل به معصومین(علیهم‌السلام)، هیمنه استکبار را درهم کوبیده و با کنار زدن پرده تزویر از چهره جهان‌خواران، سندی افتخارآفرین برای‌ کشور اسلامیمان رقم زدند.

مقاومت در برابر استکبار در دوران جنگ تحمیلی، به‌مثابه تماشاگه همت زیبای پاسداران حق و عدالت و نشان حمیّت و غیرت فرزندان این آب و خاک است که در تاریخ شکوهمند ما به ثبت رسیده و این‌چنین “دفاع مقدس” را واژه‌ای سترگ و همیشه ماندگار در سپهر حماسه‌سرایی ایران اسلامی نموده است.
به پاس آن برادری‌ها و خلق صحنه‌های بی‌بدیل، در تلألو تاریخ دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز؛ این حماسه بزرگ را به ملت ایران و غیورمندان “جانباز، آزاده، ایثارگر و خانواده معظم شهدای جان‌برکف” تبریک عرض نموده و امید آن داریم تا با یاری خداوند متعال؛همگان، متعهد و دغدغه‌مند برای سربلندی ایران اسلامی بکوشیم و با اقتدا به روح مطهر شهدای گرانقدر، پیرو راستین آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گزبرخوار