header2

«...اِعدلو هو اَقرب للتقوی واتّقواالله ان الله خبیرٌ بما تعملون » سوره مائده آیه ۸

” قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در حراست و پاسداری از آرمان های والای اسلام و ارزش های انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت های مهم دستگاه قضایی است.
هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم “آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.
مجموعه مدیریت شهری ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه تبریک گفته و برای این عزیزان توفیق خدمت رسانی به مردم و پاسداری از قانون و عدالت آرزومندیم.

سعید ذاکر اصفهانی
شهردار گزبرخوار

 

وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( مائده آیه ۴۲)
هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم “آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است. قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در حراست و پاسداری از آرمان های والای اسلام و ارزش های انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت های مهم دستگاه قضایی است. بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف بر خواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. بدینوسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان مسألت داریم.

ابوالفضل آقاجانی جزی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر گز برخوار