header2

بسم‌الله الرحمن الرحیم
هر نوروز، شکوفه‌ها که از شاخه درختان سر بر می‌آورند شوری در طبیعت برای رستن و زیبا شدن در می‌گیرد.
فرا رسیدن بهاران، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت و ارج نهادن به شكوه شكفتن، جشن نكوداشت والاترين آيين های انسانی و ميعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
بهار در سال 1401، با جوشش چشمه‌های رحمت الهی، جلوه‌های بی‌بدیلی در طبیعت این شهر زیبا خلق کرده است؛ اما امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس آمیکرون باید با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کرده، تا بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم.
ضمن تقدیر و سپاس از تمامی مردم و سربازان و مدافعان سلامت که در مقابله با بیماری کرونا جلودار هستند، امید داریم ایزد منان سال جدید را نقطه عطفی در عرصه سلامت مردم قرار خواهد داد.
با نهايت صميميت، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدای والامقام و گلگون كفن ايران اسلامی به ويژه شهیدان گرانقدر شهر گزبرخوار، فرا رسيدن بهار و نوروز 1401 كه با اعیاد شعبانیه مقارن شده است را به ملت عزيز ايران اسلامی به ويژه مردم بزرگ و عزيز گزبرخوار تبريك و شادباش می گويم و از خداوند منان و بهارآفرين، برای همه ايرانيان و گزبرخواری های پرمهر، سالی سرشار از نيكويی، بركت، عزت، سعادت و سلامت آرزو داریم و اميدواریم در سايه منويات مقام معظـــم رهبری (مد ظله العالی)، سال 1401 سالی سرشار از گشايش، بهروزی و اميد و نشاط باشد.
مهدی غلامی- شهردار گزبرخوار